Nowy wygląd?

Nieee on wcale nie jest różowy! :D
Nagłówek mógłby być inny gdybym miała z jakich zdjęć wybierać. No ale co sądzicie, nie jest tak źle co?


A dzisiaj ostatni dzień się lenimy, wszystko przez głupią pogodę. Kiedyś nam to nie przeszkadzało, ale teraz w trakcie deszczu muszę ciągnąć za sobą Emeta. Śmieję się, że kupię mu ubranko przeciwdeszczowe z parasolem co by dziecko nie moknęło.

Lista rzeczy, które mam zamiar kupić w najbliższym czasie :
~klatka materiałowa: cel-seminaria
~obroża+smycz (już prawie w trakcie realizacji)
~smaczki i jeszcze raz smaczki- przed barfem zwyczajnie używałam karmy, Emet pracuje na wszystko ale teraz? nie mam pomysłu co mu kupić..
~statyw- inaczej filmiki się nie nagrają, w końcu muszę Wam pokazać że coś nam wychodzi albo nie ;)

Ten post miał być tylko z informacją o nowym wyglądzie a jak zwykle musiałam napisać coś więcej!
Niedługo pojawi się lista rzeczy, które chcemy opanować w wakacje. W końcu blog to też dla mnie taki dziennik i mobilizator, lubię mieć wszystko zaplanowane bo inaczej za nic się nie zabiorę :). Oprócz tego kupię zeszyt, w którym będę opisywać nasze postępy/treningi. Myślę,że tak będzie łatwiej. No i zacznę nagrywać aktualizacje filmików z zakładki Komendy i Sztuczki a także filmiki dotyczące samych ćwiczeń, także w celu oceny postępów.
Trzymajcie się. Emet już chrapie i będzie ciężko go wyciągnąć na dwór.



Jeszcze tylko dodam,że jestem w szoku..
Na blogu pojawiło się właśnie 10.000 wyświetleń. Ale nie o liczby tu chodzi. Pod każdym postem zauważam Wasze ogromne wsparcie i jest to najpiękniejsze podziękowanie za prowadzenie tego bloga. Nie takie było założenie, myślałam że będę pisać dla siebie. Wszystko mi się w głowie nie mieści i w ramach podziękowań chciałabym zorganizować tu kiedyś konkurs, który pewnie przeprowadzę sama więc muszę zebrać trochę funduszy. Na ten moment mogę Wam serdecznie podziękować za to,że jesteście ze mną! Dziękuję każdemu z osobna, każdemu szczeremu czytelnikowi.



Komentarze

  1. nagłówek jest świetny. ♥ pogoda niestety ale jest tragiczna,u nas powoli jest coraz lepiej,oby to się nie zepsuło.opady nie są już tak tragiczne i są chwile w ciągu dnia kiedy deszcz nam nie towarzyszy - uff.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli nie chcesz używać karmy po przejściu na BARF, to rozumiem, że kupnych smaczków tym bardziej. Proponuję robić smaki samemu np. pieczoną pierś z kurczaka lub pieczone serca (surowe mięso jest dość paskudne i się zlepia) i raczej łatwo to wtedy wliczyć w dzienną porcję.
    Piękny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się nagłówek :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega nagłówek, fajnie tu teraz :) Znaczy, było zawsze fajnie, ale taka odmiana jest również fajna :D
    Trochę tego masz, zbieraj kasę i na wszystko starczy :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd jest super - nagłówek nie mógł być lepszy! :D Czekamy na te filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy psiak, mi również podoba się nowy wygląd ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd i gratulacje wyświetleń :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaki pewnie najlepiej będzie robić samemu, jest w necie sporo przepisów na rozmaite smaczne psie ciacha. Jeżeli jednak chcesz pozostać przy surowym mięsie to najlepiej kupić pierś kurczaka i pokroić na małe kawałeczki - nie jest to miłe w transporcie, a przede wszystkim w podawaniu psu (zawsze trzeba mieć ze sobą chusteczki), ale da się przeżyć. Sprawdziłam na moim niejadku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podoba :)
    Czekamy c:

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe fajny ten nowy wygląd:) co do fotek Rodziaka to miałabym w czym wybierać, przebierać...

    OdpowiedzUsuń
  11. ...mój komentarz dotyczył starego, zielonego designu bloga, teraz wszystko prezentuje się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne to zdjęcie z tobą i Emetem :). Wygląd ładny, aczkolowiek bardziej podobał mi się stary.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie :) Ale ja bym zmieniła tło na zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zaczęłam czytać Waszego bloga w nagłówku było zdjęcie Emeta (całej sylwetki) chyba na jakiejś polnej drodze. To podobało mi się najbardziej :-) Na smaki polecam podgotowane serca wołowe (nie są tłuste, nie brudzą rąk i kieszeni i psy je uwielbiają. Do kupienia w Makro i lepszych sklepach mięsnych :-) Pozdrawiamy, Asia i Bona piesoswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, ładnie, jesteśmy ciekawi kompletu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie bomba!
    Takie odświeżenie dla bloga!
    Od razu zrobiło się weselej! :-))


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję:) Śliczne to Wasze wspólne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. no i co ze rozowy, piknie jest :D pozytywny kolor, slonca co raz wiecej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. noo super :D
    u mnie giveaway! Chodz, wez udzial.
    http://www.raroika.com/2014/05/international-giveaway.html
    Buziaki
    Raroika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz